#1 2011-08-07 01:12:53

Silver

Gość

Poradnik Diablo Mod

Poradnik o Diablo Modzie... Mam nadzieję że się przyda

I. Ogólnie o diablo modzie

Diablomod jest pluginem podobnym do  warcrafta , w którym zdobywamy poziomy i mamy różne przedmioty. Za zabijanie gracza dostajemy losowy przedmiot i doświadczenie dzięki któremu możemy zdobyć wyższy poziom. Poziomu dodają nam punkty do statystyk, co każdy poziom dostajemy +2 punkty.

II. Komendy diablo moda ...

 /komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
 /pomoc (tego chyba nie musze tłumaczyć)
 /czary (pokazuje menu z statystykami)
 /rune (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
 /gracze (pokazuje listę graczy na której widać jaka klasa grają i jaki poziom mają)
 /reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
 /klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
 /item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
 /drop (wyrzuca przedmiot)
 /savexp (zapisywanie doświadczenia)
 /klasy (wyświetla opis postaci)
=====================================================================
III. Menu Statystyk

 Inteligencja (zwiększa obrażenia zadane przedmiotem)
 Siła (dodaje hp 1 punkt w siłę = +2hp)
 Agality (Pociski zadają ci mniejsze obrażenia)
 Dextery (Dodaje szybkości, magia zadaje ci mniejsze obrażenia)

IV. Opis klas

I - Mag
 80 Hp na start
 Posiada strumień wody który zadaje dość duże obrażenia
 Ma latarkę która ujawnia Ninje
 Ładuje na nożu 20 hp co parę sekund [Inteligencja zmniejsza czas łądowania]

II – Paladyn

 Na start ma 125hp
 Moze wykonywać  Long Jump [Długi skok]
 Ładuje pociski dzięki którym strzał staje się silniejszy
 Odbija pociski


III – Mnich
Zalety(+):

 Na start ma 140hp
 Zdobywa więcej doświadczenia
 Brak recoila 1/3
 Wyczarowuję ściankę

IV – Zabójca

 Nie słychać jego kroków,  J
 Jest trochę szybszy od pozostałych klas.
 Ładując na nożu jest nie widzialny [Dopóki nie wyciągnie broni]

V – Barbarzyńca:

 Idealna postać na rush ,
 Po zabiciu wroga dostaje 200 pancerzu
 Jego broń się naładuje i odzyskuje czesc hp
 Ładuje pancerze

VI – Nekromanta
 Idealna postać na team play może wskrzeszać graczy z swojego teamu i nie tylko
 Ma 1/5 na odrodzenie się po śmierci
 80 hp na start
 Wskrzesza członków drużyny
 Wysysa życie z trupów drużyny przeciwnej

VII – Nina
 Może tylko używać kosy
 125 hp na start
 Jest niewidoczny
8 - Archeolog

9.Kapłan

 125 Hp na start
 Kładzie leczący totem
 Po naładowaniu się może użyć itemu którego da się użyć tylko raz na rundę

10. Mag Ognia

 Latarka Która ujawnia nie widzialnych
 Od początku rundy się pali
 Stawia totem który pali graczy z drużyny przeciwnej
 100 hp na start 

12. Mag Powietrza
 Wysoki skok
 Raz na rundę może się teleportować na rest z max hp
 Ładuje Fleshe
 Ma szansę na oślepienie wroga
13. Mag Ziemi

14. Mag
 Ma 80 hp na start
 Ma latarkę ujawniającą nie widzialnych
 Trzymając nóż może wyczarowac light balla\

15. Arcymag
 Wszystkie skille magów

16. Magiczny Gladiator
125 hp na start
 Teleportuję się na nożu
Ładuje pancerze
 Wyczarowuję lightball na noży

18. Witch Doctor
---

19. Orc

--

20. Wampir

---
21. Harpia

---

22. Wilkołak
 Zew krwi
 80 hp na start


23. Łowca
 Trzymając nóż i r dostaje kuszę
 Pocisk z kuszy zadaję orkowi 1000 obrażeń
 Ładuję granaty he
 Podkłada miny pułapki
 100 hp na start


24. Szary Elf
 110 hp bazowe
 Po naładowaniu się dostaje 20 niewidzialności
 Poprzez int zmiejsza swoją widzialność
 Podkłada miny pułapki

25. Leśny Elft
 100 Hp na start
 Lepiej wykorzystuję przedmiotu


26. Upadły Anioł
 Bonus na Ludzi
 Wbudowane archy
 80 hp na start

V. Używanie przedmiotów

Jeżeli jakiś przedmiot ma jakąś moc np. tworzenie ognistej kuli to żeby jej użyć musimy wcisnąć klawisz na którym mamy zbindowane +use
Standardowo jest to klawisz e


Itemy dostępne w Diablo Modzie dzielą się na:
[/center:c5343b9f5c]


Zwykłe Magiczne Przedmioty
wytrzymałość 250



Chameleon (Kameleon)
Przebranie upodabniające cię do wroga.

Sword of the Sun (Miecz Słońca)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 2 - 5

Amulet of the Sun (Amulet Słońca)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 6 - 9

Knife Ruby (Rubinowy Nóż
)
Trzymając w ręku nóż znikasz co 3 sekundy na ułamek sekundy.
Teleportujesz się na odległość 300m + (15 * Inteligencja)

Dagon
Berło, które po użyciu na danym celu wyzwala potężną energię atomową, w postaci czerwonej błyskawicy i zadaje ogromne obrażenia magiczne.
Wciśnij +USE żeby wystrzelić piorun, który porazi znajdujących się obok przeciwników.
Możesz ulepszać ten przedmiot za pomocą run - maksymalny poziom Dagona to: III
Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie mocy itemu.
Możesz użyć tego itemu tylko raz na cała rundę.
Dagon I - obrażenia: 20pkt, zasięg: 175m
Dagon II - obrażenia: 35pkt, zasięg: 225m
Dagon III - obrażenia: 50pkt, zasięg: 255m
Im przeciwnik ma więcej Zręczności tym mniejsze otrzymuje obrażenia.

Fireball Staff (Laska Kulistego Pioruna)
Możesz wystrzelić Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun.
Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 50 do 100m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.


Fireball Scepter (Berło Kulistego Pioruna)
Możesz wystrzelić Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun.
Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 100 do 200m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.

Bronze Amplifier (Brązowy Wzmacniacz)
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 1 - 3


Silver Amplifier (Srebrny Wzmacniacz)
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 3 - 6


Gold Amplifier (Złoty Wzmacniacz)
Zwiększa o X punktów obrażenia jakie zadajesz przeciwnikowi.
X = 6 - 10


Diamond Amplifier (Diamentowy Wzmacniacz)
Powstaje z ulepszenia Gold Amplifier'a za pomocą runy Ral.
Zwiększa obrażenia Gold Amplifier'a o 5 do 8 punktów.

Darksteel Glove (Ciemnoszare Rękawice)
Powodują [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga.
X = od 1 do 5
Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły.

Darksteel Gaunlet (Ciemnoszara Broń)
Powoduje [15 + X/10 * podwojona siła] dodatkowych obrażeń, jeżeli tylko strzelasz w plecy wroga.
X = 7 - 9
Wielkość dodatkowych obrażeń jest uzależniona od twojej Siły.

Vampyric Staff (Wampirza Laska)
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 1 - 4

Vampyric Amulet (Wampirzy Amulet)
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 4 - 6

Vampyric Scepter (Wampirzy Kryształ)
Wykrada X HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
X = 6 - 9

Sword (Szpada)
Zadaje większe obrażenia niż nóż

Iron Armor (Żelazna Zbroja)
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 3 - 6

Mitril Armor (Zbroja z Mitrilu)
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 6 - 11

Godly Armor (Boska Zbroja)
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 10 - 15

Totem Amulet
Użyj +USE, aby postawić ognisty totem, który wybuchnie po 7 sekundach.
Totem zapali wszystkich w promieniu od 250 do 400m od niego.
Jeżeli się palisz możesz się ugasić jedynie trafiając i uszkadzając przeciwnika.
Im masz wyższy poziom Zręczności tym mniejsze obrażenia zadaje ci ogień

Techies Scepter (Kryształ Techniki)
Możliwość podłożenia niewidzialnych, wybuchających min.
Użyj +USE, aby podłożyć minę.
Mina wybuchając powoduje 50 HP obrażeń i zabiera parę punktów inteligencji.
W jednej rundzie możesz podłożyć do 3 min.

Iron Spikes (Żelazna Szpica)
Trzymając tą rzecz przy sobie, każde twoje bezpośrednie trafienie wroga smoke lecącym w powietrzu natychmiast go zabije.

Fire Amulet (Amulet Ognia)
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 2 do 4

Fire Rope (Ognista Lina)
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 3 do 6

Chaos Orb (Kula Chaosu)
Insygnium, które powoduje wybuch w momencie twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 150 - 275
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia

Hell Orb (Kula Piekła)
Insygnium, które powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 200 - 400
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia

FireShield (Ognista Tarcza)
Chroni od natychmiastowego zabicia HE i Orbami (Chaos Orb, Hell Orb, Firerope)
Wciśnij +USE by uaktywnić tarczę i zadać obrażenia, spowolnić oraz oślepić wszystkich przeciwników wokół ciebie.

Flashbang Necklace (Naszyjnik Flashbang)
Dzięki niemu stajesz się odporny na rozbłysk FB

Point Booster (Mnożnik Punktów)
Trzymając ten przedmiot w aktywnym ekwipunku podnosisz wartość wszystkich swoich statystyk o X punktów.
X = 1 - 3

Vitality Booster (Mnożnik Witalności)
Powstaje z ulepszenia Point Booster'a za pomocą runy Vex.
Zwiększa moc Point Boostera o 2 punkty.

Nicolas Eye (Oko Nikolasa)
Magiczna, niewidzialna kamera szpiegowska.
Użyj +USE aby położyć magiczne oko - dozwolona tylko 1 lokalizacja kamery w czasie trwania 1 mapy.
Używaj ponownie +USE aby włączać i wyłączać podgląd z tejże kamery.

Magic Booster (Magiczny Dopalacz)
Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok.

Meekstone (Kamień Łagodności)
Pozwala na położenie fałszywej paczki i zdalne zdetonowanie jej.
Użyj +USE by położyć pakę i powtórnie wciśnij +USE by ją zdetonować.
Wybuch obejmie obszar 300m.
Kamienia możesz użyć tylko raz w trakcie rundy.

Stealth Shoes (Buty Bezszelestności)
Nosząc te buty nikt nie usłyszy twoich kroków.

Ghost Rope (Widmowa Lina)
Umożliwia przechodzenie przez ściany i przeszkody.
Wciśnij +USE, aby przechodzić przez ściany przez okres 3 do 6 sekund.
Tylko jeden gracz może użyć Ghost Rope w danym czasie.

Magic Hook (Magiczny Hak)
Użyj +USE by wystrzelić hak na odległość nawet do 600m, który przyciągnie każdego do ciebie.
Zwiększenie Inteligencji spowoduje zwiększenie szybkości przyciągania haka.

Illusionists Cape (Magiczny Przylądek)
Wciśnij +USE, aby stać się niewidzialnym dla wszystkich przez 7 sekund
Jakiekolwiek obrażenia w tym czasie cię zabijają.

Wheel of Fortune (Koło Fortuny)
1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy.
X = 2 do 3
Możliwe premie rundy:
+ 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus)
+ (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus)
+ 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus)
+ 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus)
1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus)

Four Leaf Clover (Czterolistna Koniczyna)
1/X szansy na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy.
X = 4 do 5
Możliwe premie rundy:
+ 5 do obrażeń zadawanych przeciwnikowi (Damage Bonus)
+ (1 - 5/10) premii do wyższego skoku (Gravity Bonus)
+ 5 HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika (Vampyric Bonus)
+ 10 HP leczone co 5 sekund (Heal Bonus)
1/3 szansy na natychmiastowe zabicie HE (Grenade Bonus)

Small Angel Wings (Mniejsze Skrzydła Anielskie)
Generuje od (1 - 4/10) do (1 - 9/10) punktów premii do wyższego skoku.
Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu.
Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły.
Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy

Arch Angel Wings (Skrzydła ArchAnioła)
Generuje od (1 - 1/10) do (1 - 4/10) punktów premii do wyższego skoku.
Użyj tego przedmiotu, gdy będziesz w powietrzu.
Wciśnij +USE by użyć Tąpnięcia - wielkość obrażeń jest uzależniona od zakresu skoku i Twojej Siły.
Tąpnięcia możesz używać co 3 sekundy

Gold statue (Złota Statuetka)
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 5 do 10 HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 5 do 10 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Daylight Diamond (Diament Świtu)
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 10 do 20 HP co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 10 do 20 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Blood Diamond (Krwisty Diament)
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Medicine Glar (Uleczający Wzrok)
Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę.
Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP
X = 10 - 20
Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny.
Tarcza odbija wszelkie obrażenia.
W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają.
Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Medicine Totem (Medyczny Totem)
Możesz uleczać graczy z drużyny oraz dawać im ochronną tarczę.
Strzel do gracza z drużyny, aby zwrócić mu X HP
X = 25 - 50
Wciśnij +USE aby aktywować magiczna tarczę na graczu z drużyny.
Tarcza odbija wszelkie obrażenia.
W czasie chronienia kogoś tarczą stajesz się bezbronny a wszelkie obrażenia cię zabijają.
Nie możesz ochraniać tarczą niewidzialnych graczy.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Sorcerers Ring (Pierścień Filozofów)
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 2 - 3
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Phoenix Ring (Pierścień Feniksa)
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 3 - 6
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Invisibility Amor (Zbroja Niewidzialności)
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 70 - 110

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Invisibility Coat (Płaszcz Niewidzialności)
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 110 - 150

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


Invisibility Rope (Lina Niewidzialności)
Twoja widoczność będzie zredukowana z 255 do 255 - X
X= 150 - 200

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


Stalkers Ring
Pierścień dający ci prawie całkowitą niewidzialność, ale redukujący twoje HP do 5 punktów.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Lothars Edge (Ostrze Lotarian)
Użyj +USE a staniesz się niewidzialny na X sekund.
X = 4 - 7
Będąc niewidzialnym tracisz możliwości ataku za to zyskujesz niesamowitą prędkość.
Możesz użyć tego przedmiotu tylko raz podczas rundy.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Air booster (Powietrzny Mnożnik)
Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku.
Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok.

Elemental Booster (Mnożnik Żywiołów)
Powstaje z ulepszenia Air Booster
Dodaje możliwość dodatkowego skoku

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Small Bronze Bag (Mała Torba z Brązu)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 150 - 500
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)

Medium Silver Bag (Średnia Torba ze Srebra)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 500 - 1.200
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)

Large Gold Bag (Duża Torba ze Złota)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 1.200 - 3.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Arabian Boots (Arabskie Buty)
Biegając w tych butach masz 1/X szansy, aby przy trafieniu przeciwnika wykraść mu Y złota.
X = 1 - 5
Y = 500 - 1.000
Użyj +USE aby zamienić 1.000$ na 15 HP.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Scout Amplifier (Wzmacniacz Scouta)
Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta
X = 2 - 3

Scout Extender (Usprawniacz Scouta)

Noszenie go daje ci 1/X szansy na natychmiastowe zabicie wroga ze scouta
X = 3 - 4

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Mag Ring (Pierścień Maga)
Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Inteligencję o 5 punktów.
Możesz wystrzelić Piorun Kulisty.
Użyj +USE aby wyczarować piorun.
Im więcej masz Inteligencji tym większy obszar razi Kulisty Piorun.
Zabije wszystko w promieniu z przedziału od 50 do 80m.
Możesz go użyć tylko raz podczas całej rundy.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Paladyn Ring (Pierścień Paladyna)
Pierścień redukuje od 7 do 17 punktów obrażeń, które otrzymujesz.
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 4

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Mnich Ring (Pierścień Mnicha)
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 1 do 3
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od 20 do 35 HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po od 20 do 35 sekundach.
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Zabojca Ring (Pierścień Zabójcy)
Gdy go nosisz dodaje ci 5 punktów do Wytrzymałości.
Sprawia, że możesz podskoczyć dwukrotnie w trakcie tego samego skoku.
Użyj +JUMP, jeżeli chcesz wykonać podwójny skok.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Barbarian Ring (Pierścień Barbarzyńcy)
Pierścień, gdy jest noszony podnosi Twoja Siłę o 5 punktów.
Powoduje wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu X m.
X = 120 - 330
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Nekromanta Ring (Pierścień Nekromanty)
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci oraz daje ci możliwość wykradzenia Y HP za każdym razem, kiedy trafisz przeciwnika.
X = 2 - 4
Y = 3 - 5
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Ninja Ring (Pierścień Ninji)
Trzymając w ręku nóż teleportujesz się, co 3 sekundy.
Przytrzymaj wciśnięty klawisz +DUCK (domyślnie Ctrl) przez 3 sekundy, aby wykonać żabi skok.





Unikatowe Magiczne Przedmioty
wytrzymałość 350


Saintly Amulet of the Stars (Święty Amulet Gwiazd)
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 1 do 4
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Saintly Amulet of Power (Święty Amulet Mocy)
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Saintly Amulet of Zod (Święty Amulet Zod'a)
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m.
Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Saintly Amulet of Life (Święty Amulet Życia)
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Gdy masz ją na sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 5 - 10
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Saintly Amulet of the Sun (Święty Amulet Słońca)
Zwiększa od 1 do 5 punktów obrażenia, jakie zadajesz przeciwnikowi.
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie X HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po X sekundach.
X = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Holy Sword of the Stars (Święty Miecz Gwiazd)
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Masz 1/X szansy na natychmiastowe zabicie HE.
X = 1 do 4
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Holy Sword of Power (Święty Miecz Mocy)
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Noszenie go daje ci 1/X szansy na odrodzenie się po śmierci.
X = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Holy Sword of Zod (Święty Miecz Zod'a)
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do 400m.
Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Holy Sword of Life (Święty Miecz Życia)
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Gdy masz go przy sobie odnosisz o X mniejsze obrażenia niż zwykle.
X = 5 - 10
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Holy Sword of the Sun (Święty Miecz Słońca)
Wykrada od 1 do 5 punktów HP za każdym razem, kiedy trafiasz przeciwnika.
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie od X HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po X sekundach.
X = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-
Small Staff of the Stars (Mała Laska Gwiazd)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE.
Y = 1 do 4
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Small Staff of Power (Mała Laska Mocy)

Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Noszenie go daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci.
Y = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Small Staff of Zod (Mała Laska Zod'a)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m.
Wybuch zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Small Staff of Life (Mała Laska Życia)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Gdy masz ją przy sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle.
Y = 5 - 10
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Small Staff of the Sun (Mała Laska Słońca)
Na początku każdej rundy generuje ci X + A dodatkowego złota.
Aktywuj +USE tarczę, aby w zamian za złoto zredukować otrzymywane obrażenia o 50%
Aktywacja tarczy na 1 sekundę kosztuje 250 złota.
X = 2.500 - 5.000
A = uzależniona jest od twojej Inteligencji (inteligencja * 50)
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach.
Y = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Bright Rope of the Stars (Jaśniejąca Lina Gwiazd)
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE.
Y = 1 do 4
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Bright Rope of Power (Jaśniejąca Lina Mocy)
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Posiadanie jej daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci.
Y = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Bright Rope of Zod (Jaśniejąca Lina Zod'a)
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do.400m.
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Bright Rope of Life (Jaśniejąca Lina Życia)
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Gdy masz ją przy sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle.
Y = 5 - 10=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


Bright Rope of the Sun (Jaśniejąca Lina Słońca)
Na początku każdej rundy twoje HP zostaje pomniejszone o X (dodane punkty siły nie mają wpływu na aktualną wartość HP)
X = 20 - 50
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach.
Y = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Shiny Scepter of the Stars (Lśniący Kryształ Gwiazd)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Masz 1/Y szansy na natychmiastowe zabicie HE.
Y = 1 do 4
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Shiny Scepter of Power (Lśniący Kryształ Mocy)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Noszenie go daje ci 1/Y szansy na odrodzenie się po śmierci.
Y = 2 - 4
Odrodzenie jest możliwe jedynie wtedy, gdy pozostało przy życiu więcej niż 2 graczy z twojej drużyny.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Shiny Scepter of Zod (Lśniący Kryształ Zod'a)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Powoduje również wybuch w momencie Twojej śmierci, obejmujący obszar o promieniu od 150 do 400m.
Zadaje 75 + (2 * Inteligencja) punktów uszkodzeń wszystkim w polu rażenia.
Inteligencja zwiększa moc itemu.
Im wyższy poziom Zręczności przeciwnika tym mniejsze zadajesz mu obrażenia

Shiny Scepter of Life (Lśniący Kryształ Życia)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Gdy masz ją na sobie odnosisz o Y mniejsze obrażenia niż zwykle.
Y = 5 - 10

Shiny Scepter of the Sun (Lśniący Kryształ Słońca)
Masz 1/X szansy na oślepienie wroga, gdy go trafisz.
X = 3 - 5
Posiadanie tego przedmiotu przy sobie powoduje leczenie Y HP, co 5 sekund
Wciśnij +USE alby położyć leczący totem o zasięgu 300m, który wygasa po Y sekundach.
Y = 1 - 15
Leczący totem leczy wszystkich znajdujących się w jego zasięgu

 

#2 2011-08-07 08:03:14

 Shine

Arcymag

5641633
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2011-07-30
Posty: 416
Punktów :   
WWW

Re: Poradnik Diablo Mod

Nie potrzebnie wyśrodkowywałeś. Trochę to nie czytelne. Podkreśl innym kolorem nazwy itemów i klas


Sztuką Jest Żyć, A Prawdziwym Arcydziełem Żyć I Nie Zejść Na Psy!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl